ЛАБОРАТОРІЯ ФІЛОЛОГІЇ
Дослідження проводили методом анкетування серед учнів 11 класів у Вінниці та Вінницькій області. Усього в ході польового етапу було зібрано 5022 анкети, результати коригували шляхом зважування по регіонах та містах.
Райони й міста обласного значення, у яких проводили опитування: Вінницький, Барський, Бершадський, Іллінецький, Калинівський, Козятинський, Липовецький, Літинський, Могилів-Подільський, Мурованокуриловецький, Немирівський, Піщанський, Погребищенський, Теплицький, Тростянецький, Тульчинський, Хмільницький, Чечельницький, Шаргородський, Ямпільський, Вінниця, Жмеринка, Козятин, Ладижин, Могилів-Подільський, Хмільник.
Мета дослідження: з’ясувати стан читання старшокласниками Вінницької області та виокремити фактори впливу, які спонукають до читання учнів.
Метод дослідження: анкетування.
Зміст презентації:
Підготував: Ткачук Тарас Павлович – доцент кафедри філології та гуманітарних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
Консультант – Гаджук Олена Анатоліївна, спеціаліст з онлайн маркетингових досліджень.
Вересень 2016 року