На допомогу методисту №4,2016 рік

ЛАБОРАТОРІЯ ФІЛОЛОГІЇ

Фактори впливу на читання старшокласників

(Дослідження у Вінницькій області)

Дослідження проводили методом анкетування серед учнів 11 класів у Вінниці та Вінницькій області. Усього в ході польового етапу було зібрано 5022 анкети, результати коригували шляхом зважування по регіонах та містах.

Райони й міста обласного значення, у яких проводили опитування: Вінницький, Барський, Бершадський, Іллінецький, Калинівський, Козятинський, Липовецький, Літинський, Могилів-Подільський, Мурованокуриловецький, Немирівський, Піщанський, Погребищенський, Теплицький, Тростянецький, Тульчинський, Хмільницький, Чечельницький, Шаргородський, Ямпільський, Вінниця, Жмеринка, Козятин, Ладижин, Могилів-Подільський, Хмільник.

Мета дослідження: з’ясувати стан читання старшокласниками Вінницької області та виокремити фактори впливу, які спонукають до читання учнів.

Метод дослідження: анкетування.

Зміст презентації:

  1. Портрет читання учнів 11 класів у Вінниці та Вінницькій області (скільки читають упродовж року, яка домашня бібліотека, звідки беруть інформацію про книги тощо);
  2. Чинники, які впливають на читання учнів:
  3. Портрети учнів, які багато (мало) читають
  4. Дані по районах.

Підготував: Ткачук Тарас Павлович – доцент кафедри філології та гуманітарних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»

Консультант – Гаджук Олена Анатоліївна, спеціаліст з онлайн маркетингових досліджень.

Вересень 2016 року